JOM IKUT MEREKA!!

Sunday 14 August 2011

berbasikal petang-petang

salam....kawan-kawan cukup tak puasa setakat ni? haha jangan curik makan siang-siang ye..
kalau yang uzur tu takpe la tapi kalau yang buat2 uzur dan gastrik tu sendiri mau ingatle ye...

ri ni bukan nak ceta pasal puasa tapi bende lain sesuey ngan tajuk atas tu..entah kenapa ri ni baru
terbukak hati nak naik beskal abah yang selama ni di display depan rumah je...
rasa seronok plak naik beskal perghhhh dah bape taun aku tinggalkan naik beskal ni sejak lepas darjah 6.

hari ni tah kenapa aku pergi kayuh balik beskal tu..en. suami beria2 suruh aku naik beskal selama ni tp aku
berkeras tanak naik...janggal rasanya..tapi tadi kami berdua masing-masing mengayuh basikal sendiri-sendiri sambil berborak-borak...

seronokkkkkkk oooo..soooo romantic sangat...orang lalu lalang dok pandang-pandang je hahahah...
aiseyyy patut tadi aku pakai seluar ni aku pakai skirt plak...kikiki (bole bayangkan sambil pejam mata)

yang tak bestnya x bawak kamera la plak..kalo tak bole snap2 gambo kahkahakha nak tengok kelako tak
aku naik beskal...

koleksi basikal abah depan rumah

very old skul kan?


pssttt..agak2 bole kurus sikit tak aku kalo kayuh beskal tiap2 minggu nanti? hihi perasannnnn....





No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!