JOM IKUT MEREKA!!

Tuesday 9 August 2011

9 hari puasa

salam....apa khabar kawan-kawan? lama tak update since first day puasa hari tu..eh yeke? ke sehari sebelum puasa? tah aku tak ingat..

Bila kat sini, aku seems takde masa nak hapdet laman rumah aku ni...nak kene cuci dan mop lantai sapu sawang-sawang dulu...ok jangan mengarut lebey!

takde apa aku nak cerita pun...bila puasa ni mood untuk mengapdet turun 90% tak tahu la nape..tengok blog-blog yang lain semakin asyik dengan pelbagai cerita...tapi aku? aku lebih suka mendiamkan diri waktu bulan puasa ni..mungkin terlampau sibuk dengan keje ataupun aku rasa takde bende penting untuk aku share pada lain-lain...

Lainlah kalau sebelum ni tempat keje lama aku "banyak" keje jadi banyak la masa aku terbuang. Tapi sekarang ni nak semak laman muka buku pun ada waktu-waktu tertentu especially waktu malam sebelum tido..tu je la aku bole buat...huhu macam perdana menteri tak hidup aku? hahah verangan lebey!!

aduhh!! hati meronta2 nak berbuka puasa ngan suami kat rumah sendiri....kenangan 3 tahun serve buka puasa dan sahur memang meruntun2 perasaan..namun hati bertabahlah!



No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!