JOM IKUT MEREKA!!

Friday 19 November 2010

HAISH!! BIKIN WA PANASSSS

salam..pagi yang ku rasakan tenang di cemari dengan panggilan telefon yang bole buatkan cair taik telinge sape2 yang mendengornya.......

seperti biasa aku dtg opis n tengah bfast berdering bunyik tepon then i angkat la emm...kalo aku mention pun suka ati aku la kan..blog aku waahahah Pengarah aku la aka perasan ganti CEO (uwekkssss poyo)..
tepon org pg2 dh sembur orang tanya sape yg cuti, suoh aku cek sape yg cuti,suoh find out ngan CI sape yg kata ada praktikal...ehh helo! tu bukan keje2 aku ye
4 ur info cek cuti sape tu bhgn mgmt bukan aku, find out sape CI buat praktikal tu pun bukan AKU..ada paham!!???
then, yang ko nak marah2 orang cuti tu kenapa????ko yg bertanggungjawab sign borang cuti bole tnya lagi sape yg cuti sape yg tak...poyo la ko...!!patutnya ko tengokla sape yg akan cuti dek kerana org tu x tulis kat board pun ko bole pertikaikan... baru bagi jawatan PENGARAH dah berlagak macam CEO tu belum lg org lantik ko jadi CEO tonggang terbalik tempat ni... hadoooo????
selama ni ko buat perangai ada org kesah ke???ada??? la ni perasan bagus plak dah ko tengah cuti tu,cuti je la sibuk nak cek2 opis plak.....bos pun tepon gak tp xdela nk marah2 aku plak.....bole blah la....

aku ni xdela nak marah orang x tentu pasal tp kalau dh buat aku naik darah memang melampau la....macam aku ni x reti nk buat keje.....!!i'm sicked with u mannnnnn!!

kecik je aku rase tengok ko ni la!!


5 comments:

  1. tersangat lah poyo mamat belagak CEO tu...org lagi meluat nk tgk muke dia pon dah menyampah..

    ReplyDelete
  2. wakakkaaa.. baru i tau saper...
    tadi i ingatkan si A upanya si B....
    susah jadi orang kesayangan si B ya kak huda hehehe...
    mmng bikin panasa jer....

    ReplyDelete
  3. hahahaha..sape si A tu? sape plak si B? huhu....

    ReplyDelete
  4. ala paham2 jer r kak hudha si B tu adalah incik yang sedang anda marahkan.......

    ReplyDelete

happiness makes blossom!