JOM IKUT MEREKA!!

Tuesday 16 November 2010

HARI PERTAMA / RAYA KORBAN / HILANG SEORANG KAWAN

Yes... hari ni n3 aku combine 3 in 1 hahah sebab lama dah aku tak update rasanya...

Tajuk 1: HARI PERTAMA
tau tak hari pertama utk apa ya? hihi hari pertama match racing utk my hubby..emm aku plak yang berdebar2 ye la kan.....bawak nama M'sia tuh.....1st time dalam sejarah kehidupan beliau dan juga 1st time aku rasa utk Navy..(kalau x silap la hihi)
utk Match pertama : MAS vs Japan tau.....ikut kata my hubby team ni bukan calang2 juga....
utk Match kedua : MAS vs Singapore....emm team ni team juara utk last year punya so kene la work hard..
hubby aku ckp team dia xleh nak handle lagi keelboat tu ye la training kat mesia x sama training kat negara orang ye tak? lain orang lain cara nye..hopefully everything will goes smoothly today... hati aku sentiasa berdoa akan kejayaan suamiku even kalau x dapat bawak balik pingat emas pun sekurang2nya gangsa....huahuahua..(nak ilangkan nebes)

Tajuk 2 : RAYA KORBAN
waaaaa.....aku x balik raye ni...sebab?? cuti aku 2 hari je dan rasa x dan nak balik penat kat jalan kalau hubby ada bole la gak balik...pg td mak aku call gtau xde sape nak balik huhu sedih plak dengo.....huwaaa tetiba meronta nak balik tapi..mak aku plak larang aku balik..kuikuikui dek kerana dengo mak aku buat nasi impit,kuah lodeh,kacang n ayam....huhu
ikutkan aku bole buat sendirik tapi disebabkan aku sorang2 kat umah n xde org nak makan pun kalo aku masak,aku decide x buat...(tapi kalo de sape2 nak jemput aku makan pun aku datang wahahaha)

Tajuk 3: HILANG SEORANG KAWAN
sob..sob.. yang ni aku rasa sedih la gak.....semalam dapat tau sorang opismate aka lecturermate merengkap kwn blogger merangkap guru blogger aku hihi..dia dpt offer KKM...waa bakal meninggalkan kolej ni dan juga lecturer2 yang lain...sudahla kami kekurangan lecturer maka bakal hilang lagi la citernye....

She's good friend of mine...x lokek ilmu, suka tengok lesung pipit dia (dengan anganan kalo aku de lesung pipit tentu aku cantik gak hahahah) tp mcm dh terlambat je nak berbaik sebab di saat2 akhir kihkih ye la dulu tegur2 camtu jerk cuma sekarang dh bole borak2 kan...hahha baru ku tau semalam dia cite aku ni masa mula2 dia kenal agak serius (ngeh2...geli tali perut) dan macam sombong nak senyum mcm xnak senyum sampai adik dia kata aku ni muka garang..... Serius itule yg org cakap tp sebenonya aku memang camtu..dengan org yg aku x biasa aku akan bersikap serius tapi...ketahuilah sebenarnya hati aku tersangggggaaattttttlaaahhhhh baik dan aku sebenonya pemalu...wahahahahaha gelak guling2...

pe pun kita xleh nak sangkal 1st impression orang pada kita kan......???tul tak?? yang penting kita mestilah baik ngan semua orang n jangan carik musuh..peace!!!!!

antara kenangan2 kami yg bakal ditinggalkan...sob..sob..

3 comments:

  1. waaa... sangat terharu dengan post kali ini...
    mekasih kak huda
    tayang kamoo juga
    mesti rindu juga nnti dengan kak huda

    ReplyDelete
  2. ika~~ pe ye nak post pasal ika?? hihi nanti bila de good news ika nak tunang akak buat post pasal ika ye...ngeh3~~~

    ros~~ wahahha...(no words to describe =P )

    ReplyDelete

happiness makes blossom!