JOM IKUT MEREKA!!

Thursday 28 October 2010

EMO!!

Pompuan ni terlebey emo kan??? setuju tak?

kadang2 emo x bertempat...kadang2 bole suka terlebey..bole nanges terlebey pun ada emo..emo...

Aku lah salah sorang daripadanya.....hahahhaahahahahahahahha (gelak senyap2)
hari ni aku ketawa tiba2 malamnya aku nanges....

nak tau gen emo aku terlebey dari sasaran adalah waktu hubby aku xde kat umah especially kalo dia g game kat luar...time tula aku EMO bagai nak rak....cengeng...ciwek sume ada ler..

padahal dulu2 masa anak dara aku sorang2 kat umah lone ranger, g mana2 xde pun emo hatta nak tersentap bagai.cuma sesekali kalau kena sedas dua dari mak aku la aku emo tahap maksima kunun2 lari masuk bilik tutup pintu nangis tekup bantal wahahahahaha!!
tapi sekarang ni jgn kan kata hubby pegi berhari2 hatta duty 24hrs pun aku bole emo kihkihkih
apakah??????

hai...gen emo aku akan datang dalam 2 3 hari lagi...tengokla nanti tiap2 malam aku akan bercucuran air mata uwaaa uwaa uwaaa nanges cam baby..pe ke heynya ko hudha???dah buang tebiat????

                                                       ni la rupa orang emo....

2 comments:

  1. hahahah emo jgn tak emo.. apapon jangan lupa mantain comey ya

    ReplyDelete
  2. walaupun i emo i tetap menten cun kihkihkih

    ReplyDelete

happiness makes blossom!