JOM IKUT MEREKA!!

Wednesday 3 November 2010

FIRST LESSON

ok hari ni bulan baru tp baru nak update blog.

sebab nye lately aku ni emotional stubborn cket....skrg ok la tp amik masa nak relief balik...emm life must goes on kan...x lama tu sebulan je (lama tuuuuu..... waaaa waaaaa)

ok aku xnak merepek pasal tu aku nak merepek yg ni..ri ni aku blaja edit gambo dari blogger pn. ros aka opismate aku hahaha sbb aku tgk blog dia very d vogue n impressive (hahaha dgn harapan dapat makan mekdi dia banje)

ye la aku admit bab2 edit mengedit ni aku zero...basic cket2 de la tp aku x jumpa lg software yg buat aku rasa nak mengadap pc 24jam utk edit gambo..then blaja ngan puan ros aku dh bole hahahah

mesti kene gelak kan?tp pedulik apa kan..malu bertanya sesat jalan tak smestinya kita kene pandai dalam semua perkara ye tak? ada org pro tentang ni org ni pro tentang tu.....tul tak kawan2...

ok presented...tadaaaaaaaaaa (hasil yg gedik..hehhehe) op kos kene edit muka owner dulu hikhikhik

comey tak shaye???? (jgn muntah ye)

1 comment:

happiness makes blossom!