JOM IKUT MEREKA!!

Monday 8 November 2010

MANUSIA SUKA MENGHUKUM

tetibe aku nak buat entry nih....
perkara yg buat aku sentap memalam nih...
apa la punya perangai manusia aku pun x paham
kalau nak bercakap pikir dulu perasaan macammana..
jgn suka nak jatuhkan hukuman x tentu pasal,menuduh x tentu pasal
buat org sakit hati..buat org marah, ni yg bole buat jadi musuh....
kerana mulut badan binasa kan...
biarlah...biarlah....
nak kata apa pun tentang aku..

aku x mintak tolong bukan bermakna aku x ingat sedara mara..
prinsip aku,aku bukan dan x suka menyusahkan org lain
kalo benda tu aku yakin aku bole carik sendiri aku akan carik
cuma show me the way then i'll find it myself..
xyah nak tuduh2 aku lupa sedara plak...
bukankah kejam sangat kata2 macam tu??????????????
aku x mintak tolong dah cukup baik buatnya kalo aku mintak tolong ade plak yg ckp camni
"eh eh dia ni time senang xdela nak datang umah ke tanya kabo ke ni plak bila susah baru terhegeh2 nak mintak tolong..!" hadoooo????

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!