JOM IKUT MEREKA!!

Wednesday 27 October 2010

B..E..B..A..N..A..N

Salamu'alaik.......
hari ni nak citer tentang BEBAN ye bukan BEBAL kihkihkih...

Semua orang de beban dia masing2..beban tugas..beban keluarga...beban kewangan..beban kasih sayang..beban cinta (adakah????)

bagi aku beban yang aku tanggung selama ni dah hilang..habis dan pudar walaupun aku tahu ada beban lain yang menanti...aku BEBAS lepas....BEBAS DARI BEBAN KEWANGAN yang aku tanggung selama 2 tahun ni...Alhamdulillah syukur pada Mu Ya Allah akhirnya aku berjaya keluar dari belenggu yang memenjarakan hati aku dan menyusahkan hidup aku...

tu la makcik sape suoh ko pegi buat loan???? ekekeke padan muka aku!! walaupun sebelum ni poning pale mikir kan pase duit..duit..duit..duit di mana kau duit tp skrg perkara yang aku bole concentrate dalam hidup aku adalah bebanan pinjaman PTPTN sahaja di ulangi PTPTN! so aku bole focus dan duit pun dapat dijimatkan yahooooooooo!!

Sebelum ni aku rasa macam nak pitam bayo loan tiap2 bulan bila aku dah settlekan semalam 26/10/10 secara lump-sum aku rase bahagia sesangat..tu sebab aku kata BEBANAN dah settle...

Memang betul selagi bernama manusia bebanan tu tetap ada dan takkan hilang sampaila kita mati tapi sekurang2nya berkurangan la jugak bebanan ku..bak katanya sebelum ni "bahu aku senget sebelah tp sekarang dah rata balik.............." hehehehehehehe











No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!