JOM IKUT MEREKA!!

Saturday 20 November 2010

CERITA NOVEL

aku memang hantu novel....seingat aku,aku addicted dengan story book ni alkisahnya sejak aku darjah 2..aku rajin suruh mak aku belikan buku cerita. then sejak tu aku suka bc2 buku 'org dewasa' waktu umur2 aku mcm tu....
start form 1 dok hostel ekceli x dibenarkan bahan2 bacaan seperti novel n majalah berbentuk hiburan tp biasalah barang 'wanted' tu la yg budak2 dok terkejar2 hahah....pengedar novel wktu tu adalah kwn2 yg x dok hostel so kami gilir2 amek turn...agak2 novel sampai xde muka surat la jadinya hhahaha...

masuk umo 18 tahun aku dh masuk u haa time ni la aku giat kumpul novel dari senipis2 buku hingga setebal2 buku...tempat favorite aku nak dapatkan novel masa tu kat central market ada 1 bookshop ni hopefully ada lg smp sekarang huhu...memang rambang mata wowwww!!

sehinggalah sekarang even dh kawen pun kegiatan ni masih x hilang lagi every month aku mesti dapatkan sekurang2nya 1 novel...kalo dulu aku simpan dalam almari kat umah kampung sekarang aku dh angkut ke lumut...belum kemas,masih dalam karung plastik itam sebab???? belum dapat almari besar lagi hihihi..aku tunggu en.suami balik dari china nk mintak belikan almari novel...

en.suami dh risau sebab dia takut kalau sebelum ni nak tido pun aku letak novel atas katil smp terlanggar2 kepala dia pasni dia kta dh bwk balik novel ke rumah alamatnya jalan terpijak novel je la...ohh sungguh sadis katamu itew!!

antara novel yg aku beli sejak dok lumut ni

novel terbaru untuk bulan 11
ada lg yg dalam plastik itam ye......hahahaha

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!