JOM IKUT MEREKA!!

Sunday 21 August 2011

gembira dan sedih

Salam pada rakan-rakan yang sentiasa follow blog saye ni walaupun nan hadoo entri bukan hari-hari pun...

malam ni rasa nak meluahkan sesuatu...last week minggu yang sangat hectic..sebabnya dalam masa seminggu 2 org pegawai Jabatan Pembangunan Kemahiran (JPK) nak datang ke kolej..jadinya aku macam lipas kudung nak buat keje huhuhu....hari khamis audit star rating college dan hari jumaat presentation level 4 mekatronik plak..

aduhh memang kronik tahap tak tau nak cakap..sangat-sangat kelam kabut waktu itu..aku nak kene manage semuanya...jadinya aku pun buat sehabis baik...Tiba hari yang sepatutnya, hari untuk audit JPK,2 org pegawai dari JPK datang...aku n team2 yang lain dh prepare semua fail atas meja...everything going smoothly n finally habis dalam kul 11.30 sangat2 positif feedback yang diterima..and kata mereka setakat hari tu kolej kami adalah yg terbaik dari 9 kolej yg diorang dh audit..Alhamdulillah dapat pujian dari COO and CAO aku..

Namun, hari yg baik sebelumnya tidak berulang pada hari Jumaat...waktu presentation level 4 mekatronik ni, aku lihat sangat kelam kabut dan fuhhh sangat2 mencabar kesabaran aku...bengang dan kecewa dengan sikap yang ditunjukkan oleh team2 lecturer mekatronik..namun we learn from the mistake...hopefully next presentation takkan terjadi lagi begini..effectnya aku rasa sangat tension bawak ke hari ni...huhu

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!