JOM IKUT MEREKA!!

Wednesday 15 June 2011

sea games vs malaysian match racing (monsoon cup)

salam....
title atas bukan berkenaan aku yg nak masuk games tersebut tapi hubby aku...
kalau dilihat macam tamak tapi sebenarnya itu cita-cita hubby utk tahun 2011 ni..
semalam & hari ni diadakan qualified malaysian match racing antara team navy
which is siapa yang menang akan mewakili ATM utk masuk malaysian match racing (monsoon cup) nanti
dan akan fight team2 sailor yang lain di k.terengganu.
Setakat semalam team hubby ku mendahului team2 yang lain dengan kemenangan 2 kali berturut2.
Untuk hari ni pula adalah penentuan nya.Walaupun aku bakal sedih utk ditinggalkan semula tapi dalam hati tetap mendoakan kemenangan yang tersayang dan semoga dapat mewakili navy ke monsoon cup nanti. go go chayok!!

Manakala untuk sea games pula seperti yang aku telah mention pada entri sebelum ni, jikalau diikutkan memang team hubby ku akan mewakili Malaysia dalam kejohanan boat 470 berpasangan dengan Sallehngang
tapi memandangkan wujud perasaan ketidakpuasan hati di kalangan ahli2 yang sepatutnya (cannot mention here) maka mereka menghendaki diadakan semula match racing tersebut.
Dan kali ini bakal diadakan selama 4 hari berturut-turut bermula 16 - 19 Jun di Langkawi untuk mengesahkan siapa yang bakal menyertai kejohanan mewakili Malaysia ke Sea Games tersebut...
Sekali lagi aku bakal ditinggalkan dengan hubby keseorangan..huwaaaa
namun begitu aku ucapkan selamat maju jaya utk hubby ku terchenta...semoga impian dan harapan abang tercapai hendaknya....Ayang sentiasa mendoakan yg terbaik utk abang! nanti bole tumpang duit elaun..kikikiki

1 comment:

  1. ish3.. ada yg tak puas hati pulak tak terpilih ye? tak boleh terima kenyataan ke?

    ReplyDelete

happiness makes blossom!