JOM IKUT MEREKA!!

Monday 13 June 2011

blogger oh blogger...

ini ada kisah yg terjadi pada aku or mungkin pd sape2 yg suka berblog n
melawat blog2 yg boleh dikatakan hebat2 belaka (bukan macam aku yg update seminggu sekali pun payah hihi)

alkisahnya aku ada follow 1 blog minah ni n aku follow dia pun bukan sbb aku nak stalker or whatsoever demm la cayang !
niat aku memfollow blog dia utk saje2 sbb aku suka cara dia bercerita n bg aku tak salahkan kita sekadar membaca di masa lapang utk lebih mengenali seseorang tu walaupun aku tak pernah la bertegur sapa dengan dia di mana2 even dia pun aku tak kenal...

tup-tup baru tadi aku scroll new entry utk blog2 yg aku follow ada 1 title dari blog dia yg buat aku eager nak baca..tak payahla aku mention title apa sbb _____________ . Then bila aku klik nk baca OMG! nak tau apa katanya? nahhh


ini yg aku dapat...nama blog sudah dipadamkan atas kerahsiaan :))


 entahla..manusia -manusia...kadang2 x paham perangai diorang ni...serasa aku x pernah la plak aku mengkomen blog dia dan blog dia pun jarang2 aku baca cuma sekali je aku letak kat shoutbox dia tu pun aku
puji sbb tat entry yg dia tulis masa tu very inspired to me....

tapi kalau dia anggap aku ni stalker dok intai2 bagai nak carik apa yg lebih apa yg kurang pd dia tu...terpulang la..pada aku, aku berblog utk luahan rasa dari hati utk berkongsi apa yg boleh di share dan cerita2 harian...
lain org lain ragam lain citarasa...

aku terfikir mungkin sbb dia rasa dia adalah wife somebody or dia adalah somebody or dia adalah seorang yg perfect makanya dia nak org2 yg perfect je bole baca blog dia kot ;)
ada mak kesah?????
come on la jgn sempit sgt pemikiran tu ye...be profesional..
tak salah kan kita jalinkan silaturrahim? ke sebab aku ni bini _______ makanya aku xlayak berkawan dengan somebody?? opsss ter'mention' plak...
bak kata puan meina dalam notes dia di fb beberapa minggu dulu ada seorang budak kecik inform pada dia "saya anak cikgu,saya pandai" macam tu?
atau yg ini aku bole tukar "saya bini somebody, saya tanak berkawan dengan bini ______"

adoiiii......

3 comments:

  1. tibe2 terclick. N terbaca entry ni. :) Wife somebody doesn't mean that u are that "somebody". Ahaks. Kalau ada butang like mcm kat FB, nak like 1000 kali. hihi

    ReplyDelete
  2. tq..tp sayang la dear sy xde butang like... kikiki

    ReplyDelete
  3. huhu.. mcm2 perangai manusia kan? x payah bini pegawai.. kdg2 bini junior pun blh tahan kerek.. bukan ape.. yg ada pangkat tu laki kita.. kita nih biasa jer.. huhu

    ReplyDelete

happiness makes blossom!