JOM IKUT MEREKA!!

Sunday 2 January 2011

PADAM YANG PAHIT-PAHIT..

2010

~bulan april aku sakit teruk sampai masuk HAT Lumut doktor sahkan aku lung infection and diabetes. Namun aku semakin recover..alhamdulillah.
tima kasih la pd doc2 n nurses yg rawat aku
masa keadaan masih teruk


~ sepanjang tahun ni gaji kat kempat keje aku ni suka 'menyangkut' tak tentu hala...huh!! menyampah!

namun begitu aku suka kerja di sini..

~ kene marah ngan bos gila2 sebab perubahan yang cuba aku lakukan di 'caras' dan di 'palitkan' oleh seseorang yang aku kira 'kaki bodek' tahap ultimate...

~ keadaan opis yang tunggang terbalik dengan politikus dan kaki aircond yang ramai....tapi taknak buat kerja sungguh2 bila di suruh (ini macam orang pun ada kaa??)

~ uhuk..uhuk..ini paling sedey tau!! WLL aku kene langgor dalam masa seminggu mula-mula kat traffic light simpang manjung dah hantar cat dah elok esoknya kene langgor lagi kat highway Juru uwaaaa!!!!

time kene langgar kat traffic light


lepas kene langgar kat highway juru


memang malang sungguh tahun 2010....dugaan...dugaan...dugaan....harapan 2011 memberikan kenangan yang manis....

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!