JOM IKUT MEREKA!!

Thursday 13 January 2011

MEMBINA EMPAYAR TERSOHOR

wa wa wa wa......projek terbaru aku sekarang ni bina bangunan...
dengan harapan bole dapat empayar tersohor yg aku idamkan..
walaupun tak kaya secara zahir tp aku gigih kaya secara maya...
sikit-sikit orang kata lama2 jadi kaya...wawawawa...

maaf lah ye tuan2 dan puan2 im back with merapu dan meraban

sebab??? aku rasa takde topik yang best aku nak cite! sebagai permulaannye
berilah peluang utk puan hudha ni merapu semacam....
ada aku kesah kalo ko tak kesah??..
mari la sama-sama bekerja dengan aku utk membina bangunan tinggi2 dan
menghidupkan city aku dengan population yang ramai...

ko ada?????????????????????????


korang rasa budak ni bole habiskan tak?

1 comment:

  1. haha.. yer, saya boleh tolong puan hudha.. janji puan hudha tolong saya jugak.. saya ader bukak butik baju.. untung puluhan ribu.. butik saya dah 3 tkt..

    ReplyDelete

happiness makes blossom!