JOM IKUT MEREKA!!

Sunday 10 July 2011

PENGGANTI

Salam...
ye aku perlu cari pengganti ASAP..
hihi jangan salah sangka bukan pengganti sapa-sapa pun..tp untuk lecturer yang bakal meninggalkan kolej
seperti yang aku dah advertisekan di fb aku..urgently needed untuk jawatan lecturer..

so, sape2 yang baca blog aku ni minta perhatian sesiapa yang ada saudara mara,adik beradik, pakcik or makcik atau kawan2 yang perlukan pekerjaan berjawatan sebagai pensyarah (tenaga pengajar) Jabatan Pembangunan Kemahiran dalam Information System Executive (eksekutif sistem maklumat) daripada mana-mana IPTA/IPTS ataupun diploma yang berkaitan serta mempunyai SKM (Sijil Kemahiran Malaysia) tahap 2,& 3 bolehla memohon. Bonus kalau keluaran daripada CIAST,ILP atau Politeknik...

Sesiapa yang berminat boleh la emailkan resume ke hudhasyuri@yahoo.com untuk maklumat lanjut bole pm aku kat email atau di fb.Insyaallah start dalam bulan 8 nanti sebab lecturer yg ada bakal meninggalkan kolej pada akhir bulan 7. Jadi, tolong sebar2kan ye kawan-kawan.. (*-*)

ohh! lupa..lagi 1 jangan salah anggap ye kawan-kawan Information system executive is not for IT / ICT ye.
Ini lebih kepada office management.Kebiasaannya sesiapa yang graduate di UITM ada course office management kan? itulah yg kami carik sebenarnya tapi kalau dari IPT2 yang lain pun xpe tapi kene related dengan Information system which is more related to office managemet becoz subjek2 yang dibelajar lebih kepada perform office task dan lebih kepada kemahiran (skills) which is 70% skills & 30% theory.

Hopefully sape2 yang berminat bole la emailkan resume.insyaallah will be interviewed ASAP.

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!