JOM IKUT MEREKA!!

Wednesday 6 July 2011

1st and 2nd....

Permulaan hari yang baru untuk minggu yang baru.Namun hari ni adalah hari kedua aku memulakan kerja di tempat baru.(x sempat nak update 1st day)Boleh di katakan baru walaupun aku pernah bekerja di tempat ini sebelum ini dengan environment yang baru, muka-muka yang aku x berapa kenal dan x lupa juga dengan staff2  yang masih ada disini.
Sambutan amat menggalakkan.As 1st day x banyak kerja yang aku buat sebab orang yang akan aku gantikan tempat dia ni belum berenti lagi,so aku just go through apa2 yang patut untuk recall balik keje yang dah lama aku tinggalkan…(dulu pernah buat sikit2 keje ni)
Jangan ditanya apa perasaan aku berjauhan dengan encek suami.Sudah tentu x tergambar dengan kata2 asal teringat je mesti meleleh…huhu. Kekuatan aku hanya mengingatkan jarak ini tidak lama dan kami akan hidup bersama kembali seperti biasa bila tiba tika dan waktunya.(wahai hati bertabahlah ehh ada ke perkataan bertabah?)
Untuk kerja ni aku bakal busy yang teramat.Belum2  lagi aku kene attend kursus induksi  untuk melayakkan diri sebagai PPT.So lepas ni lebih banyak aku kene deal dengan Jabatan Pembangunan Kemahiran untuk kursus2 kemahiran. Harap-harapnya setiap ibadat aku ini diterima dan diredhai Allah.
Oh ye sebelum lupa, semalam ex-CEO aku masa kat kksm ada ym aku bertanyakan tentang kerja ku dan kami beborak santai. Haji kata makin susah la aku nak mengandung duduk jauh..aku senyum je nak buat camne dah rezeki aku di sini. Pesanan beliau tetap tidak aku lupakan sampai bila2. & insyaallah kalau panjang umur aku nak ke johor dan singgah ke rumah beliau bila2 nanti… (*_*)

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!