JOM IKUT MEREKA!!

Thursday 21 October 2010

tangisan hati...


selamat hari lahir nurul hudha moga panjang umur dan murah rezeki mu...di berkati kehidupanmu dan tercapai segala impian hidupmu...tambah lagi 1 angka dalam kehidupanmu... thanks pada family,kwn2,student yg wish besday kat aku....dan sentiasa menghiburkan hati aku... malam td aku nangis..aku tunggu org terpenting dlm hidup aku wish besday tp sampai sekarang xde...tepon pun tidak tp bole update status kat fesbuk..aku penting ke dalam hidup dia? saat ni aku rasa sangat2 keseorangan rasa x dihargai.....dia x peduli pun perasaan aku..aku bukan nak hadiah mahal2 ataupun kek yg sedap..apa guna semua tu tp xde ucapan hari lahir yg aku tunggu2..cukupla skdr happy besday itu buat aku gembira.....tp xde..... hati menangis sape yg tahu??

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!