JOM IKUT MEREKA!!

Tuesday 19 October 2010

penantian suatu penyiksaan...

penat kan menunggu nih??????????????????????????

kalo korang xpenat tu korang punya pasal tapi aku sangat P.E.N.A.T

macam2 la perasaan penat ni:-
1.penat tunggu bila nak dapat A-N-A-K (only Allah's knows)
2.penat tunggu bila nak naik gaji huahuahuahau
3.penat tunggu orang beli makanan nak2 bila time beratur nak amik nasik..poyo
4.penat tunggu bila nak habis u'uk kihkihkih (nak2 time sembelit fuhh!!)
5.siksa tunggu org kesayangan balik umah.....uwaaaaaaaaaaa
6. yang paling penat aku nak tunggu bila en. suami kata nak call malam nih tp habuk pun tarak!!! NI YANG AKU PALING PENAT DAN TENSION!!

korang tau x sebab apa?bila org dah janji kita mesti tunggu betul tak?bila dh tunggu orang tak call mula lah rasa nak hempas semua barang dalam umah ni (errr..tp belum buat lagi sayang wooo 'rete' aku)

jadinya hati pun panas saje......!! badan dh le penat..mata ngantuk plak tu kang kalo aku dah tido bile aku angkat tepon mula la malas nak bercakap........ciss dan ciss lagi....

jadinya aku bagai menanti buah kiwi yang tak nak gugur2................... (*_*)


SIKSA SUNGGUH PENANTIAN NI................

2 comments:

  1. cabar akak cayang eik... banyak benda dlam idup yang kita tunggu tak smpai, bukan sebab ALLAH tanak bagi tapi IA sedang mnurunkan ujian....
    yg no.2 tu saya pon da penat....
    no.5&6 saya da rasa 2 tahun lepas.... selama 11/2 tahun....
    memang waaaa & arghhhhh

    ReplyDelete
  2. huhu.. yer penantian tuh satu penyiksaan.. masa meina dulu menanti bilelah hubby nak blk kalau ader gamelah..

    ReplyDelete

happiness makes blossom!