JOM IKUT MEREKA!!

Friday 18 March 2011

pembersihan...

adooiiii....bersawang dah blog aku ni...bnyk no taik2 cicak ngan taik2 tikus kat dalam ni..kikiki
tu ler lama dh x jenguk...bizi bebeno rupenye ye....
ate...idokle bizinye punnnn....cuma M.A.L.A.S nye di beso2 kan....

Lately...(speaking pulerr) ceittt!! yg sebenonya semenjak dua menjak ni ati aku idak le bape sedapnye...
susah hati..sedih...duka..macam2 la...
aku pun baru baik athma...penat sangat badan ni mengangkat bende2 berat..ituler nye...
nak buat camne dh keje kita kene la mengangkat nye...kalo tak sape lagi ye....
tapi rasa tak berbaloi dengan apa yg aku buat selama ni...
setelah muhasabah diri ni balik.....baiklah aku lakukan sesuatu sebelum orang memperlakukan kita sewenang2nya
tapi kan.....bukankah setiap sesuatu tu samada kebaikan atau keburukannya pun Allah janji akan balasanNya??
perlukah aku menunggu atau perlu ke aku lakukan sesuatu........hanya masa dapat memastikannya...wallahua'alam

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!