JOM IKUT MEREKA!!

Sunday 20 March 2011

luahkan kesedihan hati...

minggu ni adalah minggu yang membebankan hati dan perasaan aku..aku dah cuba sedaya upaya nak bertahan tapi gugur jugak airmata darah ni...(darah tu tipula..airmata je)
entah kenapa terngiang-ngiang kat telinga aku walaupun bukan telinga capang a.k.a caplang (dlm bhs jawe) kata2 seseorang yang sungguh menghiris perasaan..kerap kali seolah2 mempersendakan aku walau berjuta kali aku azimatkan itu hanya GURAUAN diulangi GURAUAN tp yela sbg manusia aku pun ada perasaan kalau dh ulang2 cakap benda yang sama kan...
boleh kata tiap2 malam sebelum nak lelapkan mata amat payah nak menutup mata dan bila teringat aku mesti menangis..mulalah keluar macam2 kata2 kenapa itu kenapa ini..kenapa orang tu kenapa bukan aku..dan dengan luahan kata2 tu akan terkeluar dari mulut aku "makkkkkkkk.........uda rindu kat mak.." (siyes mencurah2 airmata keluar)

dan yang  paling ajaibnya esok harinya dengan tiba2 mak aku akan telefon.. (biasa waktu malam adalah waktu utk mak ataupun aku yg akan call)..tapi belum2 aku sampai umah balik dari keje mak dah tepon aku...betapa besarnya Kuasa Allah menggerakkan naluri seorang ibu kan.....macam tau2 je aku tengah sedih...dan perkataan yang akan keluar dari mulut mak aku mula2.."kau kenapa?"......
ohhh saat ini aku rasa nak terbang naik helikopter navy (pinjam sekejap) balik kg tengok mak ngan abah aku...huwaaa!!!!

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!