JOM IKUT MEREKA!!

Tuesday 7 June 2011

lawatan sambil belajar...

takde kene mengena ngan tajuk punnnn...hahhaha

semalam mak,abah n anak2 buah aku datang umah..yippieeeee yeeeayyy xlah aku rasa sunyi banget...

siyes teruja...pagi2 dh kemas umah n masak siap2..buat asam pedas..

tis is 2nd time except alia (anak buah) datang umah aku..abg long, ain n alia...

aku dah pesan pd mak awal2 bawak diorg singgah umah aku sempena cuti skul ni..sian diorg tak kemana

since kakak ipar aku keje...from penang to lumut...

buat masa ni x bawak lg diorg berjalan2 ke mana2 since hubby bz ngan perbarisan PAT semalam n today

so duduk je la masing2 kat umah..adapun turun bawah je la....hihi...

tengokla petang ni ke aku bawak diorg jalan2 ke playground...

tu je....nanti update lagi hihi.....

No comments:

Post a Comment

happiness makes blossom!